Jom Chat !

kerEtA terbanG????

Assalamualaikum....
Jom kita berkongsi teknologi baru nie,..mmg sofisticated,..maklum la zaman skarang nie semua benda dah jadi terlampau canggih,.


Ha tengok kereta pon dah boleh terbang sekarang,.makluman kereta terbang diatas ni bakal dijual tahun depan,jadi tunggu ap lagi pergi la beli cepat,..nak tawu harga tak??jeng3,..harganya mencecah RM660,638,.mampu x nak beli,...law mampu dipersilakan,.kenderaan ni telah diuji oleh seorang juruterbang,.

Ciri-ciri kereta nie dengan hanya menekan beberapa butang kereta ini mampu berubah menjadi sebuah kapal terbang dalam masa 30 saat... kereta nie juga mampu terbang pada kelajuan 185.07 kilometer sejam dan bergerak sejauh 724 kilometer dengan menggunakan minyak petrol tanpa plumbum biasa.
Kenderaan keluaran syarikat Terrafugia di Massachusetts, Amerika Syarikat (AS) ini juga mempunyai sayap yang boleh dilipat sekali gus membolehkan pemilik menyimpannya di garaj rumah,.wah hebat betol,.Pemilik juga boleh menyusur dengan laju di lebuh raya sekiranya kenderaan yang mempunyai 100 kuasa kuda itu diletakkan dalam mod kereta,..

SHARE ON:

Hello guys, I'm Tien Tran, a freelance web designer and Wordpress nerd. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae.

    Blogger Comment

0 comments:

Like?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers